Pytania i odpowiedzi

Ogólne
Jak znaleźć akcesoria samochodowe, które chcę kupić?

Wyszukiwać odpowiednie akcesoria samochodowe na naszym sklepie można według, różnych kryteriów – hasła (np. „dywaniki samochodowe Audi A8”), nazwy produktu, nazwy producenta czy kodu produktu.
FroGum Premium Moto Shop oferuje trzy sposoby wyszukania odpowiedniego produktu:
wyszukanie poprzez kategorię – w menu na górze strony można wybrać kategorię produktu, który jest poszukiwany i za pomocą filtrów wyszukać odpowiedni
wpisanie szukanej frazy w okienku wyszukiwania w menu na górze strony (tzw. lupki)
skorzystanie z wyszukiwarki konkretnego samochodu – marki, modelu i generacji auta – i za pomocą filtrów wyszukanie odpowiedniego, dopasowanego do wybranego auta produktu.
Na stronie wyświetlą się wyniki wyszukiwania akcesoriów odpowiadających wybranemu modelowi samochodu. Filtr pojazdu można w każdej chwili usunąć.
W razie wątpliwości zapraszamy do skontaktowania się z naszym Opiekunem Klienta – za pomocą infolinii, chatu albo Messengera. Zawsze służymy pomocą.

Jak założyć Konto Klienta Mój Garaż w sklepie FroGum Premium Moto Shop?

Konto Klienta Mój Garaż można założyć w zakładce „zarejestruj się” na górze strony lub w trakcie składania pierwszego zamówienia. W tym celu należy wypełnić dodatkowe pole z hasłem w formularzu zamówienia. Podane hasło oraz adres e-mail będą służyć do logowania w sklepie. Logowania dokonuje się klikając w zakładkę „zaloguj się” na górze strony. Założenie konta w sklepie nie jest jednak wymagane, aby dokonać zakupów.

Dlaczego warto założyć Konto Klienta Mój Garaż w sklepie FroGum Premium Moto Shop?

Konto klienta Mój Garaż przynosi unikatowe benefity:

  • oferuje zapis posiadanej marki samochodu/ samochodów – dzięki czemu możemy zaproponować najlepsze produkty idealnie dopasowane do wskazanego samochodu
  • umożliwia przydzielanie rabatów na zakupy, informowanie o nowościach i ciekawych tekstach blogowych
  • pozwala na dodawanie akcesoriów samochodowych do Ulubionych – dzięki czemu w przyszłości łatwiej będzie wrócić do interesujących nas produktów
  • ułatwia kolejne zakupy – wystarczy zalogować się wpisując e-mail oraz hasło, a dane automatycznie zostaną uzupełnione, bez konieczności ponownego ich wpisywania
  • umożliwia sprawdzanie statusu realizacji zamówienia
  • gwarantuje dostęp do swoich danych – które można dowolnie zmieniać tak, jak hasło do konta.
Szybka dostawa – jak długo będę oczekiwał na paczkę i jaki jest koszt dostawy?

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wykwalifikowanemu zespołowi logistyki FroGum Premium Moto Shop oraz zaufanym dostawcom dostarczymy Państwa zamówienie bez zbędnej zwłoki:

  • Paczkomaty InPost – 1-2 dni
    Paczka zostanie dostarczona do wybranego paczkomatu InPost. Gdy paczka znajdzie się w skrytce, natychmiast zostanie wysłane powiadomienie z kodem odbioru.
  • Kurier InPost – 1-2 dni
  • Kurier UPS – 1-2 dni
  • Dostawy zagraniczne – 2-6 dni
    Twoja paczka zostanie dostarczona kurierem DPD lub UPS.
  • Belgia, Czechy, Estonia, Holandia, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Niemcy, Słowacja, Węgry: 2-3 dni
  • Austria, Francja, Rumunia:2-4 dni
  • Dania, Szwecja: 3-4 dni
  • Bułgaria, Chorwacja, Finlandia, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Słowenia, Włochy: 4-5 dni
  • Grecja: 5-6 dni

Koszt dostawy w sklepie FroGum Premium Moto Shop zależy od wybranej metody wysyłki, kraju dostawy oraz zawartości koszyka. Całkowity koszt dostawy pojawi się na końcowym etapie zamówienia.

Jakie są sposoby płatności w sklepie FroGum Premium Moto Shop?

FroGum Premium Moto Shop oferuje kilka sprawdzonych, bezpiecznych form płatności:

Szybka płatność przelewem za pośrednictwem operatora płatności Przelewy24.pl

  • Karta kredytowa
  • BLIK
  • PayPal
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • płatność za pobraniem  (dotyczy przesyłek na terenie Polski)
W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą sklepu FroGum Premium Moto Shop?

Zawsze jesteśmy do dyspozycji naszych klientów i oferujemy kilka wygodnych kanałów komunikacji z nami:

  • livechat
  • infolinia
  • messenger
  • mail

Nasz zespół obsługi Klienta pracuje w godzinach 8.00 – 15.00 – gdybyście Państwo kontaktowali się z nami w innych godzinach – odpowiemy w najszybszym możliwym terminie.

Zależy nam by Klient był dobrze poinformowany. Dlatego jesteśmy z naszymi Klientami na każdym etapie transakcji – zawsze informujemy o tym, co się aktualnie dzieje z zakupem:

  • aktualnym statusie realizacji zamówienia
  • otrzymaniu płatności
  • wysyłce towaru i przewidywanej dacie dostawy
  • prośbie o wystawienie opinii produktowi

Bądźmy w kontakcie!

Jak dokonać zwrotu towaru?

Wierzymy w jakość produktów z naszej oferty, jeżeli jednak z jakiś powodów nie spełnią one Państwa oczekiwań gwarantujemy możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego u nas towaru w terminie 30 dni od daty zakupu.

Oferujemy dwie proste drogi odstąpienia od umowy:

  • Poprzez wypełnienie formularz zwrotu do zamówienia i wysłanie na nasz adres mailowy kontakt@frogum-shop.pl lub dołączenie go do paczki.
  • Poprzez formularz online w koncie Klienta „Mój Garaż” (wystarczy wejść w panel Zamówienia i po rozwinięciu szczegółów kliknąć w przycisk Zwrot. Proces jest wtedy w pełni zautomatyzowany.).

Przesyłkę opłaconą z góry (na swój koszt) należy odesłać na poniższy adres:
FroGum Sp. z o.o.
Grodzisk Mazowiecki
ul. Cieszyńska 22
Polska

Do każdego zwrotu prosimy dołączyć dowód zakupu lub kartkę z odnotowanym numerem zamówienia.

Po uznaniu zwrotu zamówienia przez sklep FroGum Premium Moto Shop, pieniądze zwrócimy jak najszybciej, ale nie później niż w 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta:

  • automatycznie na konto, z którego zamówienie zostało opłacone (PayPal, Blik),
  • na wskazany w formularzu zwrotu numer konta bankowego.

Formularz zwrotu do pobrania

Jak złożyć reklamację?

W FroGum Premium Moto Shop przykładamy ogromną wagę do zadowolenia Klientów i gwarantujemy najwyższą jakość naszych produktów. Dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni z dokonanych u nas zakupów.

W przypadku ujawnienia wady fabrycznej lub surowcowej nasz Klient zawsze ma prawo do reklamacji czy wymiany wadliwego produktu na nowy – do czego zachęcamy.

  • Poprzez zgłoszenie mailowe zawierające szczegóły reklamacji na adres: kontakt@frogum-shop.pl
  • Poprzez formularz online w koncie Klienta „Mój Garaż” (wystarczy wejść w panel Zamówienia i po rozwinięciu szczegółów kliknąć w przycisk Reklamacja. Proces jest wtedy w pełni zautomatyzowany.)

Zawsze przed dokonaniem reklamacji lub zwrotu zapraszamy jednak do wcześniejszego kontaktu – chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i doradzimy – po to tu jesteśmy!

O decyzji dotyczącej reklamacji poinformujemy w terminie do 14 dni od daty jej złożenia.

Produkt
Jak czyścić dywaniki samochodowe i wkładki do bagażnika?

Dywaniki samochodowe i wkładki do bagażnika są wykonane z nowoczesnego materiału TPE lub z gumy. To sprawia, że zarówno dywaniki samochodowe z materiału TPE, jak i gumowe dywaniki samochodowe są niezwykle łatwe w czyszczeniu. Dywaniki samochodowe wystarczy przetrzeć szmatką albo przemyć wodą ze środkiem myjącym. Ze względu na najwyższą odporność materiałów dywaników samochodowych, można także użyć myjki ciśnieniowej.

Jak montować dywaniki samochodowe?

Dywaniki samochodowe ProLine i No. 77 montujemy za pomocą wbudowanych systemów mocujących na klipsy lub na rzepy.

Systemy te są bardzo intuicyjne:

  • rzep przytwierdzamy do oryginalnej wykładziny samochodu
  • klips przytwierdzamy do oryginalnego mocowania w podłodze samochodu

Gumowe dywaniki samochodowe El Toro posiadają specjalnie wyznaczone miejsce na wycięcie otworów służących do przymocowania ich do oryginalnych mocowań w podłodze samochodu.

Jak montować wkładki do bagażnika?

Wkładki do bagażnika nie wymagają specjalistycznego montażu. Są bardzo lekkie i elastyczne dzięki czemu bez trudu można je wyjąć z opakowania i ułożyć bezpośrednio w bagażniku.

Maty bagażnikowe DryZone w oryginalnym opakowaniu wywinięte są na zewnętrzną stronę. Przed ułożeniem ich na tapicerce należy odwinąć ranty. Właściwą stronę wkładki bez trudu można rozpoznać dzięki tłoczonemu napisowi.

Dlaczego materiał TPE, z którego wykonane są dywaniki samochodowe jest tak wytrzymały?

Materiał TPE używany do produkcji dywaników i mat samochodowych wyróżnia się na tle produktów wykonanych z innych tworzyw wyjątkową odpornością na czynniki zewnętrzne. Bardzo ważną zaletą dywaników samochodowych z materiału TPE jest ich wysoka odporność na działanie paliw, smarów czy promieni UV. Dodatkową przewagą dywaników samochodowych wykonanych z materiału TPE jest to, że są całoroczne i ekstremalnie wytrzymałe, wodoodporne i mrozoodporne. Wkładki, pomimo że są tak solidne zachowują swoją lekkość, elastyczność i wytrzymałość termiczną – nie odkształcają się nawet przy    -50 stopni C do +110 stopni C.

Czy materiał TPE użyty do produkcji dywaników samochodowych jest bezwonny i bezpieczny?

Materiał TPE nie wydziela nieprzyjemnego zapachu kojarzonego z tworzywem sztucznym czy gumą za to wzbogacono go o delikatną nutę wanilii. Materiał TPE jest nietoksyczny, nie zawiera lateksu, kadmu, ołowiu ani szkodliwego PVC. Nasze produkty są w 100% wytwarzane przez polskiego producenta FroGum z atestowanego surowca. Produkcja oparta jest na zasadach „zero waste” poprzez minimalizowanie ilości odpadów surowcowych i przetwarzanie ich w wysokiej jakości produkty.

Czym charakteryzuje się guma użyta do produkcji dywaników El Toro?

Dywaniki samochodowe El Toro posiadają w swoim składzie 100% gumę, bez domieszek szkodliwych substancji. Surowiec jest zupełnie nietoksyczny i bezpieczny dla zdrowia, ponieważ nie zawiera lateksu, kadmu, ołowiu ani szkodliwego PVC. Dla komfortu użytkowania dywaniki wzbogacono subtelnym i niedrażniącym aromatem wanilii. Tym samym guma pozbawiona jest nieprzyjemnego zapachu, nawet w upalne dni.

Czy materiał TPE i guma sprawdzają się w każdą pogodę i w każdym klimacie?

Tworzywo TPE jest materiałem premium wśród dywaników samochodowych i wkładek do bagażnika. Dywaników samochodowych z TPE są całoroczne i ekstremalnie odporne na wodę, mróz oraz wysokie temperatury. Zachowują swoje właściwości i nie odkształcają się nawet przy temperaturach od -50 stopni C do +110 stopni C.

Doskonała jakość gumy użytej do produkcji dywaników samochodowych pozwala im na zachowanie elastyczności pomimo wysokiej gramatury. Dzięki takiej grubości guma jest wytrzymała i mocna, nie ściera się i nie kruszy, nawet wystawiona na działanie ekstremalnych temperatur czy promieni słonecznych. Gumowe dywaniki samochodowe są niezawodne zarówno zimą jak i latem. W czasie upałów nie czuć drażniącego zapachu gumy a podczas pluchy błoto nie stanowi problemu.

Dodatkowo dywaniki samochodowe z materiału TPE i z gumy mają tę przewagę nad dywanikami welurowymi, że wykazują doskonałą odporność także na wilgoć i chemikalia, czego nie może zapewnić dywanik welurowy.